Kontorsstädning
Stockholm

Smart effektiv kontorsstädning

Vi anpassar kontorsstädningen efter era behov.

TIME OUT SERVICE AB har utvecklat egna metoder för alla delmoment inom lokalvården och erbjuder kontorsstädning åt alla typer av företag. Vi städar 7 dagar i veckan, dag eller kvällstid, vardag som helg. Ett kontor som är snyggt och välstädat ger positiva intryck till kunder och alla andra som kommer på besök och bidrar i allra högsta grad till att höja trivseln oss dem som jobbar där. Därför är det oerhört viktigt att hålla smutsen bort från möbler, golv, hygienutrymmen och andra ytor på kontoret.

Välgenomtänkt kvalitetsplan

Vi är medvetna om att alla kunder har olika behov av lokalvård så vi anpassar oss efter de önskemål som finns. Vi skräddarsyr heltäckande instruktioner för städning utifrån våra kunders önskemål och förutsättningar eller så rekommenderar vi själva ett optimalt upplägg. För att kvalitetssäkra våra uppdrag arbetar vi utifrån en välgenomtänkt kvalitetsplan där våra arbetsledare regelbundet gör uppföljningar.

Nöjd Kund-garanti
Ingen bindningstid
Samma städerska
Snabb kundservice

Vad ingår i företagsstädning?

  • Avtorkning fria ytor
  • Avtorkning fria ytor ( det står 2 ggr )
  • Dammsugning av mjuka mattor
  • Dammsuga golv
  • Våttorkning eller fuktmoppning golv
  • Rengöring av strömbrytare och handtag
  • Tömma papperspåsar byta vid behov
  • Dammtorkning av fria ytor på möbler
  • Rengöring av diskbänkar, bord och kaffeapparat
  • Avfläckning skåpluckor (180 cm)
  • Avtorkning kyl och frys utvändigt.
  • Påfylla förbrukningsmaterial.
  • Dammsuga golv och fuktmoppas
  • Tömma sopsäckar
  • Rengöring av sanitär inredning
  • Påfyllning av toalett artiklar
  • Putsa speglar
  • Golv moppas och våt torkas
  • Rengöring av lister, handtag och strömbrytare
  • Dammtorkning av eventuella möbler
  • Dammsuga golv
  • Våttorkning eller fuktmoppning golv
  • Rengöring handtag och strömbrytare

Personlig kontorsstädning.

När Ni har städavtal med Timeout Service AB får du samma person som kommer och städar på ditt företag varje gång. Det ska kännas tryggt och bekant med oss som din städpartner och dessutom går allt så mycket lättare när vi känner ditt företag och alla rutiner – och ni våra.

Alla våra medarbetare har relevanta utbildningar givetvis har vi tystnadsplikt. Skulle något inträffa har Timeout Service AB en ansvarsförsäkring hos Svedea 10 miljoner.

Via oss kan du dessutom köpa allt alla förbrukningsartiklar pappershandukar till toalettpapper. Vi kan dessutom leverera och se till att artiklarna hamnar på rätt plats.

Vad kostar kontorsstädning?

Priset på kontorsstädning varierar beroende på flera parametrar: Vart ni har kontoret, hur ofta ni vill ha städning, hur många timmar ni köper, vilka tider på dygnet ni vill ha städning etc. Av den anledningen vill vi alltid komma ut på en presentation och gå igenom alla förutsättningar för att kunna ge ett exakt pris. Ring oss så bokar vi en tid för besök! Vi upprättar ett städschema just efter Ert behov.

Alla våra medarbetare har relevanta utbildningar givetvis har vi tystnadsplikt. Skulle något inträffa har Timeout Service AB en ansvarsförsäkring hos Svedea 10 miljoner.

Via oss kan du dessutom köpa allt alla förbrukningsartiklar pappershandukar till toalettpapper. Vi kan dessutom leverera och se till att artiklarna hamnar på rätt plats

Small Paket – 1 gång/månad

Minst 3 timmar/gång.

320 kr exkl. moms (07.00-17.00 mån-fre)

320 kr exkl. moms (18.00-06.00 mån-lör)

400 kr exkl. moms (helger lör-sön)

Medium Paket – 2 ggr/månad

Minst 3 timmar/gång.

300 kr exkl. moms (07.00-17.00 mån-fre)

320 kr exkl. moms (18.00-06.00 mån-lör)

350 kr exkl. moms (helger lör-sön)

Stor Paket – 4 ggr/månad (eller fler)

Minst 2 timmar/gång.

280 kr exkl. moms (07.00-17.00 mån-fre)

300 kr exkl. moms (18.00-06.00 mån-lör)

320 kr exkl. moms (helger lör-sön)

Frågor och svar

Våra vanligaste frågor om kontorsstädning.

Själva priset beror på en rad olika faktorer tex vart kontoret ligger, är det dagtid, kvällstid eller helgstädningen ska utföras, hur många kvm är kontoret, Det är många faktorer som påverkar priset och därför har vi alltid förutsättningslösa möten så du får rätt pris. Vi har fasta månadspriser.

Vi har inga speciella tider för städningen. Tillsammans med dig kommer vi överens om när städningen ska utföras.

 

Nej. Kontoret kan vara bemannat under städningen. Men då måste man självklart ha förstående för störande ljud så som dammsugning.

 

Tiden kommer vi överens med kunden om, vi försöker uppfylla kundens önskemål så gott vi kan. Men några bestämde tider har vi inte. Vi städar på dagtid, kvällstid och helg.

 

Ja. vi utser en person som blir Er städare. Vid sjukdom eller liknande så har vi en ersättare dock inte utan att ni godkänner detta innan.

 

Vår personal är kompetenta, har många års erfarenhet, bär alltid Time Out Service AB uniform och jobbar under sekretessavtal vilket innebär tystnadsplikt och har som krav för anställning ett rent utdrag ur belastningsregistret det känns tryggt både för Er och för oss.

Uppsägningstiden för kontorsstädning är 2 månader.

 

Vid kostnadsfri avbokning ska detta ske 48 timmar innan städtillfället (helg ej inräknat). Sker det senare än 48 timmar så debiteras halva städtillfället och avbokning samma dag sker full debitering.

Vi kvitterar ut två uppsättningar nycklar av Er. När vi väl har mottagit nyckeln förvaras dessa inlåsta i ett kassaskåp.

Vi står för allt städmaterial och redskap men (ej dammsugare under 60 kvm) samt förbrukningsmaterial ingår ej heller.

 

Ja det är en tilläggstjänst man kan beställa av oss. Vi levererar då enligt önskemål.

 

Vi fakturerar med 20 dagars betalningsvillkor via e-post.

 

Timeout Service AB är ansvarsförsäkrad. Om det skulle visa sig att skadan uppkommit genom att vi har varit oaktsamma står vi självklart för kostnaden. Visar det sig att skadan uppstått pga. fel eller brist på information från kundens sida eller tredje part ansvarar vi inte för skadan.

 

TIMEOUT SERVICE AB

Kontakta oss

Vill du få svar på en fråga eller beställa en tjänst? Du kan kontakta oss via e-post, telefon eller Facebook.
Våra öppettider är helgfria vardagar måndag-fredag 08:00 – 17:00