Flyttstädning
för kontoret

Dags att flytta till nya lokaler? Vi hjälper er.

Att flytta ifrån ett kontor till ett annat är ett stort projekt. Du vet säkert hur viktigt det är att lämna det gamla kontoret/lokalen i perfekt skickt det vet vi med. Med oss slipper du tänka på den gamla lokalen. Vi är vana vid små och stora företags flyttstädning.Du som är flyttansvarig har stor hjälp av oss. Vi hjälper även till med den nya lokalen för kontorsstädning eller annat vid behov. Naturligtvis lämnar vi garanti på utfört arbete.

Priset beror på när städningen skall utföras, exp. på helg kvällstid eller dag tid, Boka ett kostnadsfritt kundbesök då vår arbetsledare kommer och bedömer när det är lämpligt att utföra städningen. Vid kundbesöket kommer vi tillsammans överens om ett fast pris. Vi är kunniga gällande flyttstädningar och lämnar alltid nöjda kunder efter oss.

Frågor och svar

Våra vanligaste frågor om flyttstädning företag.

Ofta genomförs detta när kontoret är stängt under kvällstid, nattetid eller helg. Det är ofta Ja vi ger Er garanti på alla våra flyttstädningar. För att garantin ska gälla är det mycket viktigt att du eller fastighetsägaren är med vid besiktningen som ska ske i anslutning till flyttstädningen är klar eller dagen efter.

Lokalen skall vara tom när vi kommer. Frysen måste vara avfrostad innan. Vi måste ha tillgång till el och vatten under städningen. Under vårt möte går vi igenom allt och vi lämnar våra rekommendationer.

Vid avbokning tidigare än 72 timmar (helg ej inräknat) före avtalat städtillfälle har kunden rätt till avbokning utan kostnad. Vid avbokning senare debiteras kunden fullt pris.

Efter avslutad städning genomför vi en besiktning tillsammans med dig eller fastighetsägaren. Vår arbetsledare ringer en timme innan de är klara så att du hinner dit för besiktningen. Vi utgår ifrån besiktningsprotokollet med den checklista på de moment vi utfört. Ni får godkänna besiktningen och är det några avvikelser så åtgärdar vårt städteam det direkt. Vi ser gärna att fastighetsägaren är med vid besiktningen.

I regel nej men det finns undantag. Det viktiga för oss är att det är tomt så vi kan göra vårt jobb. Men ring oss så hittar vi en lösning.

 
 

Timeout Service AB är ansvarsförsäkrad. Om det skulle visa sig att skadan uppkommit genom att vi har varit oaktsamma står vi självklart för kostnaden. Visar det sig att skadan uppstått pga. fel eller brist på information från kundens sida eller tredje part ansvarar vi inte för skadan.