Flyttstädning
för kontoret
Dags att flytta till nya lokaler? Vi hjälper er.
Att flytta från ett kontor till ett annat är ett stort projekt. Du vet säkert hur viktigt det är att lämna den gamla lokalen i perfekt skick, och det vet vi med. Med oss slipper du tänka på det. Vi är efter många års erfarenhet vana vid små, och stora företags flyttstädning. Du som är flyttansvarig har stor hjälp att inhämta från oss. Vi hjälper även gärna till med den nya lokalen för kontorsstädning eller annat vid behov. Naturligtvis lämnar vi garanti på utfört arbete.
Priset beror på när städningen skall utföras, exempelvis på helg- kväll- eller dagtid. Boka ett kostnadsfritt kundbesök där vår arbetsledare kommer och bedömer när det är lämpligt att utföra städningen. Vid kundbesöket kommer vi tillsammans överens om ett fast pris. Vi är kunniga gällande flyttstädningar och lämnar alltid nöjda kunder efter oss.
- Erfaren och professionell personal.
- Vi lämnar alltid "Nöjd Kund"-garanti för utfört arbete.
- Resekostnad ingår.
- Vi har ansvarsförsäkring och F-skattsedel.
- Vår personal arbetar med företagets egna kläder med vår logo.
- Vi följer fastighetsbolagens rekommendationer vid en flyttstädning och använder oss av en väldefinierad checklista.
- Vi är väldigt noga med att välja våra leverantörer av städmaterial och rengöringsprodukter.
- Vi använder enbart förbrukningsartiklar som är miljömärkta.
- Vi har inga dolda avgifter som kunden tvingas betala efter utfört arbete. Alla priser och tillägg avtalas i början av uppdraget.
- Vi anlitar EJ underentreprenörer. Städningen utförs av vår egen personal.
Frågor och svar
Våra vanligaste frågor om flyttstädning företag.
Ja vi ger er garanti på alla våra flyttstädningar. För att garantin ska gälla är det mycket viktigt att du eller fastighetsägaren är med vid besiktningen som ska ske i när städningen är klar eller dagen efter.
Lokalen skall vara tom när vi kommer. Frysen måste vara avfrostad innan. Vi måste ha tillgång till el och vatten under städningen. Under vårt möte går vi igenom allt och vi lämnar våra rekommendationer.
Vid avbokning fram till 72 timmar (helg ej inräknat) före avtalat städtillfälle har kunden rätt till avbokning utan kostnad. Vid avbokning senare debiteras kunden fullt pris.
Efter avslutad städning genomför vi en besiktning tillsammans med dig eller fastighetsägaren. Vår arbetsledare ringer innan de är klara så att du hinner dit för besiktningen. Vi utgår från besiktningsprotokollet med den checklista på de moment vi utfört. Ni får godkänna besiktningen och är det några avvikelser så åtgärdar vårt städteam det direkt. Vi ser gärna att fastighetsägaren är med vid besiktningen.
I regel går det inte, men det finns undantag. Det viktiga för oss är att det är tomt så vi kan göra vårt jobb. Men ring oss så hittar vi en lösning.
Timeout Service AB är ansvarsförsäkrad. Om det skulle visa sig att skadan uppkommit genom att vi har varit oaktsamma står vi självklart för kostnaden. Visar det sig att skadan uppstått pga. fel eller brist på information från kundens sida eller tredje part ansvarar vi inte för skadan.