Personal

Personalen är vår absolut viktigaste resurs! För det är dem som är ansiktet ut för vårt företag.

Personalen är vår absolut viktigaste resurs! För det är dem som är ansiktet ut för vårt företag. Våra medarbetare bär ett stort ansvar för att vi ska uppfattas som ett bra företag. Det är vårt uppdrag som arbetsgivare att se till att våra anställda får bästa möjliga förutsättningar för att utföra sitt arbete på bästa möjliga sätt.


Detta uppnår vi på följande sätt:


◾ Noggrann analys av uppdraget så att personalen får rätt förutsättningar att utföra sitt arbete

◾ Kontinuerliga utbildningar inom förvaltning, städteknik, ergonomi, metoder, kvalité och miljö

◾ Vi håller oss jour med utvecklingen inom städ och förser vår personal med den modernaste och mest ergonomiska

 utrustningen med hänsyn till miljön

◾ Support och stöd från arbetsgivaren; kontinuerliga avstämningar arbetsplatsmöte/medarbetar samtal m.m.

◾ Vår personal är kompetenta, har många års erfarenhet, bär Time Out Service AB uniform och jobbar utifrån en tydlig checklista och miljöpolicyn.

Vi satsar på att rekrytera rätt personer och ställer krav på våra medarbetare:


◾ Serviceinriktade och lyhörda för kunden

◾ Ansvarsfulla och punktliga

◾ Ärliga och veta vad integritet är

◾ Kvalitetsmedvetna

◾ Gå med i sekretessavtal vilket innebär tystnadsplikt

◾ Uppvisa en ren utdrag ur Belastningsregistret

◾ Utföra sina underhålls tjänster med glädje


Vi har patrullbilar som backar upp vid t.ex. sjukdomar samt händelser som inte ingår i den normala underhåll hos våra kunder m.m

RING OSS : 08-37 71 76


Öppettider Telefonväxel


Måndag – Fredag 08:00 – 17:00

Lördagar 10:00 – 14:00 Söndag och röda dagar STÄNGD


För våra avtalskunder har vi ett journummer Tel: 073-541 10 68

Postadress: Box 473, 126 04  HÄGERSTEN

E-post: info@timeoutservice.se