Kontorsstädning

Vi städar 7 dagar i veckan året om ! på dina vilkor...

TIME OUT  SERVICE AB har utvecklat egna metoder för alla delmoment inom lokalvården och erbjuder kontorsstädning åt alla typer av företag, Vi städar 7 dagar i veckan, dag eller kvällstid, vardag som helg.


Ett kontor som är snyggt och välstädat ger positiva intryck till kunder och alla andra som kommer på besök och bidrar i allra högsta grad till att höja trivseln oss dem som jobbar där. Därför är det oerhört viktigt att hålla smutsen bort från möbler, golv, hygienutrymmen och andra ytor på kontoret.


Vi är medvetna om att alla kunder har olika behov av lokalvård så vi anpassar oss efter de önskemål som finns. Vi skräddarsyr heltäckande instruktioner för städning utifrån våra kunders önskemål och förutsättningar eller så rekommenderar vi själva ett optimalt upplägg.


För att kvalitetssäkra våra uppdrag arbetar vi utifrån en välgenomtänkt kvalitetsplan där våra arbetsledare regelbundet gör uppföljningar.

Vad ingår?


Dina önskemål och behov är det som styr. Oftast väljer man vår bas städning.

Checklista basstädning (Pdf dokument)


Mobilstämpling


Alla våra städuppdrag utförs i ett speciellt framtagen mobilt system, som fungerar bland annat som en digital stämpelklocka.

Detta system möjliggör att vi kan vara 100% transparenta gentemot våra kunder om att den planerade tjänsten utförts som utlovat.



Pris exp.

Pris för kontorsstädning varierar beroende på tidpunkt och antalet städtimmar per vecka.


Alt 1. 1 gång / månad minst 3 tim á 300 kr/tim


Alt 2. 2 gånger / månad minst 3 tim á 265 kr/tim


Alt 3. 4 eller fler ggr / mån minst 2 tim á 250 kr/tim


Samtliga priser är exkl. moms.

Vi är noggranna när det kommer till de material vi använder, våra städmetoder och vårt miljö tänkande.


Personlig kontorsstädning 


När Ni har städavtal med Timeout Service AB får du samma person som kommer och städar på ditt företag varje gång. Det ska kännas tryggt och bekant med oss som din städpartner och dessutom går allt så mycket lättare när vi känner ditt företag och alla rutiner – och ni våra.


Alla våra medarbetare har relevanta utbildningar

givetvis har vi tystnadsplikt. Skulle något inträffa har Timeout Service AB en ansvarsförsäkring hos Svedea 10 miljoner.


Förbrukningsartiklar


Via oss kan du dessutom köpa allt alla förbrukningsartiklar pappershandukar till toalettpapper. Vi kan dessutom leverera och se till att artiklarna hamnar på rätt plats.

Låt oss göra ett kostnadsfritt besök på ditt företag, så ger vi dig ett förslag på hur vi skulle kunna lägga upp den bästa städstrategin. Kontakta oss.

RING OSS : 08-37 71 76


Öppettider Telefonväxel


Måndag – Fredag 08:00 – 17:00

Lördagar 10:00 – 14:00 Söndag och röda dagar STÄNGD


För våra avtalskunder har vi ett journummer Tel: 073-541 10 68

Postadress: Box 473, 126 04  HÄGERSTEN

E-post: info@timeoutservice.se