Flyttstädning

Är det dags att flytta?

Att flytta ifrån ett kontor till ett annat är ett stort projekt. Du vet säkert hur viktigt det är att lämna det gamla kontoret/lokalen i perfekt skickt det vet vi med.  Med oss slipper du tänka på den gamla lokalen. Vi är vana vid små och stora företags flyttstädning.Du som är flyttansvarig har stor hjälp av oss. Vi hjälper även till med den nya lokalen för kontorsstädning eller annat vid behov.  Naturligtvis lämnar vi garanti på utfört arbete .


Priset beror på när städningen skall utföras, exp. på helg kvällstid eller dag tid,  Boka ett kostnadsfritt kundbesök då vår arbetsledare kommer och bedömer när det är lämpligt att utföra städningen. Vid kundbesöket kommer vi tillsammans överens om ett fast pris. Vi är kunniga gällande flyttstädningar och lämnar alltid nöjda kunder efter oss.


Pris per timme:  från 300 kr/tim (pris ex moms).

Frågor och Svar !


Varför skall vi välja er?


- Vi följer fastighetsbolagens rekommendationer vid en flyttstädning ochanvänder oss av en checklista.

- Erfaren och professionell personal.

- Vi lämnar alltid "Nöjd Kund Garanti" för utfört arbete.

- Resekostnad ingår.

- Vi har ansvarsförsäkring och F-skattsedel.

- Vår personal arbetar med företagets egna kläder med vår logo.

- Vi är väldigt noga med att välja våra leverantörer av städmaterial och

   rengöringsprodukter

-.Vi använder förbrukningsartiklar som är miljömärkta.

- Vi har inga dolda avgifter som kunden tvingas betala

  efter utfört arbete. Alla priser och tillägg avtalas i början av uppdraget.

- Vi anlitar EJ underentreprenörer. Städningen utförs av vår egen person


Hur lång tid tar flyttstädningen?


Det beror på skick och antalet kvadratmeter. Men vi har alltid personal så det går på en dag. Dock om ni har en stor lokal så bör ni planera in detta med god tid i förväg.


Får vi garanti på utfört arbete?


Ja vi ger Er garanti på alla våra flyttstädningar. För att garantin ska gälla är det mycket viktigt att du eller fastighetsägaren är med vid besiktningen som ska ske i anslutning till flyttstädningen är klar eller dagen efter.


Vad måste vi tänka på innan flyttstädningen sker?


Lokalen skall vara tom när vi kommer. Frysen måste vara avfrostad innan. Vi måste ha tillgång till el och vatten under städningen. Under vårt möte går vi igenom allt och vi lämnar våra rekommendationer.


Vad har ni för avbokningsregler?


Vid avbokning tidigare än 72 timmar (helg ej inräknat) före avtalat städtillfälle har kunden rätt till avbokning utan kostnad. Vid avbokning senare debiteras kunden fullt pris.


Hur går en städbesiktning till?


Efter avslutad städning genomför vi en besiktning tillsammans med dig eller fastighetsägaren. Vår arbetsledare ringer en timme innan de är klara så att du hinner dit för besiktningen. Vi utgår ifrån besiktningsprotokollet med den checklista på de moment vi utfört. Ni får godkänna besiktningen och är det några avvikelser så åtgärdar vårt städteam det direkt. Vi ser gärna att fastighetsägaren är med vid besiktningen.


Kan flyttstädningen ske samma dag som vi flyttar ut?


I regel nej men det finns undantag. Det viktiga för oss är att det är tomt så vi kan göra vårt jobb. Men ring oss så hittar vi en lösning.


Är personal försäkrade?


Ja vår personal är försäkrade emot skador som uppstår under arbetstiden upp till 10 miljoner kronor.


Ingår fönsterputsning?


Vi tar med allt i offerten som önskas.


Vad händer om något skulle råka gå sönder?


Timeout Service AB är ansvarsförsäkrade. Om det skulle visa sig att skadan uppkommit genom att vi har varit oaktsamma står vi självklart för kostnaden. Visar det sig att skadan uppstått pga. fel eller brist på information från kundens sida eller tredje part ansvarar vi inte för skadan.


Vad ingår i en flyttstädning?


Vi utför flyttstädningar enligt fastighetsbolagens riktlinjer. Enligt  checklistan där det vanligaste förekommande är med. Har ni andra önskemål så ordnar vi självklart det.


Checklista flyttstädning företag (Pdf dokument)

Välkommen att kontakta oss för kostnadsfri offert eller om Ni har frågor!

RING OSS : 08-37 71 76


Öppettider Telefonväxel


Måndag – Fredag 08:00 – 17:00

Lördagar 10:00 – 14:00 Söndag och röda dagar STÄNGD


För våra avtalskunder har vi ett journummer Tel: 073-541 10 68

Postadress: Box 473, 126 04  HÄGERSTEN

E-post: info@timeoutservice.se